WEBINÁŘE - ONLINE ŠKOLENÍ

Pravidelné webináře, online školení, se věnují systému pro evidenci a management sbírek MUSEION a jeho konkrétním funkcím a nástrojům. 

Profil na anymeeting s aktuálním rozpisem webinářů zde.

Doba trvání: 45 minut + dotazy

Vybavení: PC s operačním sytémem Windows nebo OS X (Mac), aktuální verzi Adobe Flash,  reproduktory nebo sluchátka, kvalitní internetové připojení, běžný internetový prohlížeč (Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, ..)

Postup registrace: 

1. Klikněte na registrační formulář u konkrétního webináře.

 

2. Vyplňte registrační formulář - jméno, příjmení, email.

3. Po vyplnění registrace Vám bude doručen automatický email s odkazem na virtuální místnost. 

4. Přibližně 15 minut před začátkem webináře se do virtuální místnosti přihlásíte pomocí odkazu "Please click here to join this meeting!.

5. Přihlašovací formulář vyplňte.

6. Po přihlášení budete přesměrováni na webovou stránku s virtuální místností. První okno nabízí využití počítače nebo telefonu při webináři. Vyberete "Use my computer".

7. Další okno Vás upozorní na kvalitu připojení. Zvolte tlačítko "Continoue".

8. V tuto chvíli jste přihlášeni ve virtuální místnosti. Vyčkejte na začátek webináře. Pro případné dotazy využijte v levé spodní části prohlížeče "Chat".

 

technická podpora